E.g., 2019-12-8
E.g., 2019-12-8

Vis mere

Vis mindre

Hyppige stillede spørgsmål

In case you have any further questions, please do not hesitate to contact us through : [email protected]

 

Hvor kan jeg finde flere oplysninger om min indkvartering?
Du kan finde specifikke oplysninger i beskrivelsen af din indkvartering.

Hvordan ved jeg, hvor mange mennesker der maksimalt må bo i min feriebolig?
For hver bolig er det maksimale antal personer angivet. Det er ikke tilladt at bo i indkvartering med flere personer end maksimalt tilladt, dette bliver oplyst under bestillingen. Personer, der ønsker at tilbringe vinteren i indkvarteringen, skal på forhånd oplyse dette.

Hvem er ansvarlig for slutrengøringen?
Slutrengøringen udføres af indkvarteringslederen som bliver udpeget af boligejeren. De (obligatoriske) omkostninger til slutrengøring er angivet i beskrivelsen af din indkvartering.

Er sengetøj og håndklæder inkluderet i lejeprisen?
Viskestykker/karklude, sengetøj og håndklæder er inkluderet i lejeprisen. Vi anbefaler vores gæster, at de selv medbringer badehåndklæder, som de kan bruge ved svømmepoolen eller på stranden. Det samme gælder for sengetøj til barnesenge.

Skal jeg betale et depositum?
Ja, du skal betale et depositum på 200€. Dette depositum vil blive refunderet til dig senest 8 dage efter din afrejse. Eventuelle omkostninger for skader vil blive fratrukket det refunderede depositum.

Kan jeg tage min kat eller min hund med?
Du er ikke tilladt at medbringe nogen kæledyr, medmindre du har en særlig aftale med os, som er blevet godkendt af udlejeren.

Overdragelse af nøgle?
Med hensyn til nøgleoverdragelsen beder vi dig kontakte os via e-mail 2 uger før din afrejse. Indkvarteringslederen er blevet informeret om din bestilling i dag. Oplysningerne fra indkvarteringslederen vil blive givet til dig, efter at vi har modtaget denne mail.

De vil arrangere nøgleoverdragelsen med dig og være lederen på stedet. De kan tilbyde dig forskellige tjenesteydelser ved ankomsten og under din ferie, for at gøre din ferie så komfortabel som muligt. Alt skal være så nemt som muligt, især under din ferie!

De vil byde dig velkommen når du ankommer, de vil aflevere nøglen personligt til dig, give dig nogle nyttige tips vedrørende det nære område, hvor du kan gøre dine daglige indkøb, hvor affaldet skal bringes hen, hvor de nærmeste strande er og så videre. I tilfælde af ulykker i løbet af din ferie, står de til din rådighed.

Hvornår skal jeg folade indkvarteringen?
Hver ankomstdag er også en afrejsedag. Gæsterne skal forlade indkvarteringen før kl. 11.00. Derefter bliver indkvarteringen rengjort til de næste gæster. Dette er grunden til at en sen afrejse ikke er en mulighed. Du kan finde flere oplysninger i dine rejsedokumenter.

På hvilket tidspunkt skal jeg ankomme til min feriebolig
Hver ankomstdag er også en afrejsedag. Gæsterne kan ankomme mellem kl. 16.00 og 18.00. Du kan finde flere oplysninger i dine rejsedokumenter. Hvis du gerne vil ankomme tidligere eller senere, bedes du diskutere dette med indkvarteringslederen. Det kan lade sig gøre!

Tilbyder I ekstra ydelser i løbet af vores ferie?
SpanienFeriehuse er i stand til at give dig forskellige tjenesteydelser ved ankomsten og under din ferie for at gøre din ferie så afslappet og så behagelig som muligt. Alt skal være så nemt som muligt, især under din ferie!

Transfer service
Hvis du vil drage fordel af vores transfer service, vil  indkvarteringslederen vente på dig i ankomsthallen, og tage dig fra Alicante eller Murcia lufthavn og til din ferie bolig. Prisen for denne Transfer service fra Alicante eller Murcia til din feriebolig er angivet i beskrivelsen af din indkvartering. I tilfælde af at du er mere end en time forsinket, skal du ringe til dem for at informere om din forsinkelse.

Velkomstpakke eller shopping
Hvis du ankommer sent om aftenen, kan dindkvarteringslederen arrangere en velkomstpakke for 25€, som vil hjælpe dig gennem din første dag, og den næste morgen i din feriebolig. Så der er en ting mindre at bekymre dig om efter en udmattende rejse. Hvis du ønsker at drage fordel af denne tjeneste, skal du sørge for at fortælle det i god tid.

Hvordan laver jeg en bestilling hos SpanienFeriehuse?
På ingen tid kan du hurtig og nemt bestille din indkvartering på vores hjemmeside. Har du allerede fundet den perfekte indkvartering? Siden for beskrivelsen af din indkvartering viser dig forskellige ting såsom: Den ønskede ankomst- og afrejsedato, antal af personer osv. Denne side giver dig også mulighed for at anmode om oplysninger og foretage en bestilling.

Hvad sker der efter jeg har bestilt en indkvartering?
Når du har bestilt en indkvartering gennem vores hjemmeside. Vi vil sende dine rejsedokumenter til din e-mailadresse så hurtigt som muligt. Efter vores bekræftelse er din bestilling endelig. Når du har indbetalt en forudbetaling, sender vi dig en bekræftelse på din betaling. Dine rejsedokumenter omfatter fakturaen, en rutebeskrivelse, køreplaner, information om turistmæssige tips til dit rejsemål.

Kan jeg forhåndsreservere en indkvartering?
Har du fundet en god indkvartering, men du skal først diskutere det med dine rejsekammerater? Du vil være i stand til at lave en forhåndsreservation på indkvarteringen via e-mail. Vi vil reservere denne indkvartering til dig i en periode på 3 dage.

Hvad er lejeprisen?
Lejeprisen er prisen for lejeperioden af indkvarteringen, bestillingsomkostningerne, valgfrie omkostninger såsom en velkomstpakke, barneseng og barnestol, obligatoriske omkostninger til slutrengøring, 75€ til 85€ og det obligatoriske depositum på 200€.

Hvordan betaler jeg lejeprisen?
Når du har foretaget din bestilling, vil du modtage din bestillingsbekræftelse og faktura via e-mail. Den angivne lejepris er nævnt i din faktura. Den samlede lejepris kan betales i 2 termer: En forudbetaling på 30% af lejeprisen skal foretages først.

Resten af lejeprisen inklusive depositum skal betales mindst 60 dage før lejeperioden starter. Hvis du laver bestillingen inden for 8 uger før lejeperioden starter, skal hele lejeprisen betales med det samme. Hvis din betaling ikke sker rettidigt, kan din bestilling blive annulleret.

Hvornår skal jeg lave forudbetaling?
Forudbetalingen på 30% af lejeprisen skal ske inden for 5 dage efter fakturadato.

Hvad er bankkontonummeret til España Casas?
Bankkontonummeret findes på fakturaen, der sendes til dig efter du har foretaget din bestilling.

Kan jeg annullere en bestilling?
Ja, du har lov til skrifteligt at annullere din bestilling. Se vores generelle vilkår og betingelser, før du gør det.

Hvordan kan jeg informerer jer om en ændring i min bestilling?
Du kan informere os om eventuelle ændringer i din bestilling via e-mail: [email protected]  Bemærk, at mange ændringer vil medføre ekstra omkostninger for dig. Ikke alle ændringsanmodninger kan godkendes.

Er der andre ekstra omkostninger?
Alle omkostninger er angivet i beskrivelsen af din indkvartering. Ekstra omkostninger afhænger af de ønskede faciliteter, for eksempel udlejning af sengelinned og håndklæder og/eller en barnestol. Dine ønskede faciliteter kan angives under bestillingen. Ekstra omkostninger bliver også nævnt i din bstillingsbekræftelse og i dine rejsedokumenter.

Forsikringer og erstatningsansvar. Behøver jeg at tegne en afbestillingsforsikring?
SpanienFeriehuse anbefaler at du tegner en afbestillingsforsikring hos dit forsikringsselskab.

Hvem bliver holdt ansvarlig for eventuelle skade(r)?
Du har pligt til at behandle indkvarteringen og inventar med yderste omhu. Du skal forlade indkvarteringen i ren stand ved afrejse. Udlejer er ikke ansvarlige for værdiforringelse og/eller skade på dine ejendele forårsaget af mangler i huset eller ved ukorrekt brug af indkvarteringen.

I tilfælde af skader på indkvartering og/eller grov uagtsomhed fra din side af, vil omkostningerne for skaderne vil blive fratrukket dit depositum. Hvis noget går i stykker, bliver beskadiget eller går tabt, skal du straks informere indkvarteringslederen, og du skal kompensere for skadeomkostningerne.

Hvad skal jeg gøre, hvis jeg har noget at klage over?
I tilfælde af, at du får noget at klage over under dit ophold, bedes du informere lederen om problemet, så det kan løses med det samme. Lederen er din kontaktperson under hele dit ophold. Han eller hun er blevet udpeget af ejeren. Vi kan kun håbe, at de gør deres arbejde godt. Vi kan dog undersøge klager og kontakthåndtering, vi kan også informere ejeren om disse problemer!

Hvis du har yderligere spørgsmål, er du velkommen til at kontakte os via: [email protected]  

 

Frequently Asked Questions